Piranha Titan C Type İndash Screen Mirroring Özelliği - T&D

Akış

T&D

Telefon ve Tabletler için her marka model yazılım ROM, FlashTool ve Cracklı GSM BOX yazılımları sitede mevcuttur.

24 Mayıs 2017 Çarşamba

Piranha Titan C Type İndash Screen Mirroring Özelliği


Telefonunuzu USB Kablo ile teybe bağlayın, telefon ayarlarından Ayarlar>Geliştirici Seçenekleri bölümüne girin, USB Hata Ayıklama seçeneğini aktifleştirin. Bu işlemden bir kaç saniye sonra telefonun ekranı ototeybinizde belirecektir. Telefonunuzu teyp üzerinden kontrol edebilirsiniz. 

Telefonunuzda Geliştirici Seçeneği menüsü çıkmıyorsa; Ayarlar>Telefon Hakkında>Yapım Numarası (Derleme numarası) yazan yere 5 defa üst üste tıklayın geliştirici modu aktif olacaktır. 

Not: Apple (IOS) desteklememektedir. Sadece androidli cihazlarda (telefon veya tablet) bu özelliği kullanabilirsiniz. 

30 yorum:

  1. bu teybin display ışıkları sürekli değişiyor sabit renk ayarı yapabiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapa biliyorsun sistem ayarlarında ışık yazan yere tıkla otamatik yazan yeri manuel veya elle yap renkler çıkıyor istediğin rengi seç

      Sil
  2. Android 7 de bağlanıyordu 8 Oreo güncellemesi sonrası bağlanmıyor cözüm nedir

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar video parlaklık ve renk ayarlarının standardı nedir numaraları gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Telefonum samsung s8 bağlanamıyorum

    YanıtlaSil
  5. Huawei G5 telefon ile bağlanamadım. Bluetooth ta sorun yok ama USB ile telefonu cihaza bağlayamadım, sürekli bağlanmaya çalışıyor ama sonuç olumsuz. Çözümü varmı?

    YanıtlaSil
  6. Samsung s8 ile ekran aktaramıyorum teyptemi var bi sorun acaba

    YanıtlaSil
  7. Andorid 6.0 da sorunsuz aktarıyor üst versiyon telefonda görüntü bozuk aktarıyor

    YanıtlaSil
  8. Android 8 çalıştırmıyor beyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden Android 8.0 da çalışmıyor bilen var mı

      Sil
    2. Iyi akşamlar arkadaşlar piranha c titan teype mirrorlink androidin tum versiyonlarında çalışıyor yapacağınız sadece telefondan uygulamalardan autolink programını kaldırmak ve sonra tamam bende s6 edge var geliştirici seçenekler usb hata ayıklama on konumunda olacak ve bağlantılardanda mirrorlink acik olacak ve bu arada benim tel android 8.1 yüklü ve sorunsuz bağlanıyorum bilginize

      Sil
    3. Kardesm mirrorlink i nasil acacgiz j7 prime var bnde yapamadim

      Sil
  9. SamsungA52017 android 8 baglanamiyorum cozumu bulan arkadaslar donus yapabilirmi

    YanıtlaSil
  10. Arkadaslar teypdeki logo dosyasina giremiyorum sifre istiyor sifre ne olabilir

    YanıtlaSil
  11. 7.0 sürümüm var telefonda dediğiniz şeyi yaptım ama olmuyor telefonun markası casper via a1

    YanıtlaSil
  12. Saygı değer kullanıcı arkadaşlarım teybimiz sadece Android 6 ya kadar destekliyor bende huawai y7 2018 Android 8 i kullanıyorum olmuyor ekran hata veriyor pirana müşteri temsilcisi ne mail attım görüntüyü hatayı sadece 6 ya kadar desteklediğini belirtti müşteri temsilcileri şahane 2 dk da hallediyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapmamız gerekiyor acaba bende huwai p30 lite aldım ama Bi türlü baglanamadım yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
    2. Yukarıda bir arkadaşa nasıl ne yapmak gerektiğini anlattım bakarsanız yazdığım yanıt sizede yardımcı olacaktır iyi akşamlar

      Sil
  13. Arkadslar telefondan autolik programını kaldırın sorunsuz baglanacksiniz piranha c titan teype icin android tüm versiyonlarında teyp mirrorlink bağlanacaktır yeterki autolink programını kaldırın

    YanıtlaSil
  14. Autolink yuklu degilki nasil kaldiricaz

    YanıtlaSil
  15. Huwai telefonu bağlayan varmi ben ekran görüntüsü alamadim

    YanıtlaSil
  16. iphone 7 dün bağlandım direk görüntü geldi ama bugün usb üzerinden bağalanıyorum ses var görüntü yok ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ximani pro8 telefonum prinha teyp aldım a101 den ama ekrana yanditamiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  18. Flaş bellek takınca ekranda donma oluyor nedendir

    YanıtlaSil
  19. Xiaomi note 8 pro uyumlu mu acaba

    YanıtlaSil
  20. S20 fe ile görüntüyü aktaramıyorum.sorun nedir acaba

    YanıtlaSil
  21. Merhaba teyp bağladım ama Bluetooth telefonda çıkmıyor başka telefonda denedim olmadı sorun nedir

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar bu teyp de surekli radyo degisiyor bunu nasil duZeltiriz

    YanıtlaSil