Aristo Tab Serisi

Aristo Tab 7.0-Aristo II Tab 7.0 ve Aristo Tab 9.7


Aristo Tab 7.0-Aristo II Tab 7.0 ve Aristo Tab 9.7 yazılım yükleme kılavuzunu indirmek için burayı tıklayın

Aristo Tab 7.0 (mobil telefon olarak kullanabilme) yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo II Tab 7.0 (mobil telefon olarak kullanabilme) yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo 9.7 (mobil telefon olarak kullanabilme) yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo 9.7 yukarıdaki yazılımda dokunmatik ekran çalışmazsa yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın


ARİSTO X VE Q TAB

SpFlshTool ve Driver dosyalarını indirmek için burayı tıklayın

Aristo X Tab 7.85 yazılım (rom) yükleme videosunu izlemek için burayı tıklayın
Aristo Q Tab 7.0 yazılım (rom) yükleme videosunu izlemek için burayı tıklayın
Aristo X Tab Android 4.4 KitKat yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo X Tab  Mobil (telefon olarak kullanabilme) yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın

Aristo Q Tab Android 4.2 JB yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo Q Tab Android 4.4 KitKat yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın
Aristo Q Tab Mobil (telefon olarak kullanabilme) yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı 
tıklayın
Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

4 yorum

yorum
Unknown
admin
15 Mart 2016 01:44 ×

Bende aristo tab 9.7 var bu tabletin ram ini piranha zen de oldugu gibi artirabilmek icin bi yontem var mi..

Yanıtla
avatar
6 Nisan 2016 13:10 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Adsız
admin
28 Ağustos 2016 09:30 ×

hocam yükleme yapamıyorum hata veriyor. acil yardım

common hint: for SP Flash tool issues:

please supply your toll version, GUl screen shot, and tool logs when you encounter trouble with the latest tool.
how to obtain the tool logs?

1 run the tool;
2. press ctrl+alt+t (tool title hint: runtime trace mode):
3. menü - help - submenu - open logs folder

brog error : s_invalid_arguments (1002)

Yanıtla
avatar
emin kuşcu
admin
8 Eylül 2016 02:47 ×

iyi çalışmalar. Beni piranha aristo q 7 tabletim var. bazı lüzumsuz yazılımlar neticesinde format attım fakat bu yazılımlar gitmedi. bende tekrar yazılım atmak istedim fakat yanlış bir yazılım atmam sonrasında tablet bir daha açılması. İnterneten araştırmalarım sonucu brick olduğunu anlamış durumdayım. Konu ile bazı araştırma yaptım. Benim sorunum tableti bilgisayar 1-3 saniye görüp sonra kaybolması bu sorunu aşamadığım dan yeniden yazılım yükleyemiyorum. konuyla ilgili yardım ederseniz sevinirim.

Yanıtla
avatar