ZEN 2.5GB ROM




SP_Flash_Tool_v5.1352.01 yazılım yükleme programını indirmek için burayı tıklayın.

Zen 4.4.2  2.5GB yazılım (rom) dosyasını indirmek için buraya tıklayın.
Micromax Canvas 4.2 2.5GB yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayınbu yazılımı sadece normal yüklemeniz yeterli olacaktır. Format atmanıza gerek yoktur.

IMEI&SN Writer V1.5.3 imei yazma programını indirmek için burayı tıklayın.

Yukardaki işlemleri yaptıktan sonra 4.2 yazılımını kullanmak isterseniz Zen 4.2 yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın. Zen 4.2 zipli dosyayı recovery moddan yüklemeniz yeterli olacaktır.



Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

39 yorum

yorum
Adem Yavuz
admin
9 Şubat 2015 09:52 ×

cehaletimi bağışlayın ama bunun telefona faydası ne olacak?

Yanıtla
avatar
28 Şubat 2015 05:53 ×

alanı 2.5gb yaptım teşekkürler. şimdi sürümü 4.2 yapınca alan yine 2.5gb kalacak mı? veya bu sayfadaki diğer custom romları yüklesek boyut düşer mi 2,5 kalır mı?

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
12 Mart 2015 08:24 ×

Arkadaşın sorusuna bi yanıt versenizde biz de ZEN kullanıcıları olarak unutulmadığımızı anlasak. Ersin kardeş micromax mı yükledin? Kameran ve GPS 'in ne durumda denedin mi?

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
12 Mart 2015 08:27 ×

Adem kardeşim her ne kadar bazı uygulamaları sd karta yada telefon hafızasına taşısakta taşınmayan kısımları uygulama belleği olan 1 gb. alanı zamanla dolduruyor ve yeni proğram yükleyemez hale geliyorsun.

Yanıtla
avatar
20 Mart 2015 12:20 ×

Micromax yukleyince mobil internet bağlantısı kuramadim. Sadece wifi. Kamera ise 8 mp

Yanıtla
avatar
20 Mart 2015 12:21 ×

Micromax yukleyince mobil internet bağlantısı kuramadim. Sadece wifi. Kamera ise 8 mp

Yanıtla
avatar
22 Mart 2015 09:58 ×

zen için 4.4 sürüm hâlâ sorunlu ve şarj sorunu devam ediyor. alanı 2.5gb yapmak için buradaki 4.4ü hiç yüklemeyin direkt Micromax Canvas 4.2 2.5GB yazılımını yükleyin. çok daha güzel ve kullanışlı.. root edip istediğim şekilde kullanıyorum şu an 3 hafta oldu ve telefonda sorun yok. (kamera modunda çekim yaptıktan sonra sola kaydırıp önizlemeyi göstermemek dışında )

Yanıtla
avatar
23 Mart 2015 10:22 ×

apn ekleyince 3g mobil internet düzelir. ayarlar > diğer > mobil ağlar > erişim noktası > şebeke seç > menü tuşundan yeni apn > ad :vodafone apn: vodafone.. şeklinde giriş yapıp kaydet. (her iki hat için de)

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
24 Mart 2015 09:10 ×

Ersin kardeşim yanıt için teşekürler. Telefonum serviste şu an inşallah tamir olur gelirse canvas ı yükleyip dediğini deneyeceğim. canvas yüklemiştim benimde hoşuma gitmişti ama mobil uncle ile baktığımda yanlış anlamadıysam 2 ÇEKİRDEK görünüyor. fakat denemek için asfalt 8 yükledim takılmadan oynattı eskiden takılırdı.:(( garip....

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
24 Mart 2015 09:13 ×

canvas tan sonra Rıdvan beyin yayınladığı zen 4.2 yüklemesi yapınca orjinal şekilde çalışıyor. ve dahili 2,5 gb kalıyor. ancak bunda da NV RAM wifi hatası geliyor onun için telefonu rootlamak gerekiyor ve bu yüklediğiniz sürüm rootlanmıyor :((
!!! RIDVAN BEY SİZ DENEDİNİZ Mİ???

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
27 Mart 2015 08:45 ×

Arkadaşlar Bu yazılım denemeleri sırasında telefonum brick oldu. Normalde bu garanti dışına çıkıyor ama piranha merkez servise yolladım ücretsiz tamir ettiler, sadece not yazmışlar garanti dışı olmasına rağmen müşteri memnuniyeti için ücretsiz olarak tamir edildi diye. PİRANHA TEKNİK SERVİS SİZE BURADAN TEŞEKÜRLERİM İLETİYORUM.

Yanıtla
avatar
beyza
admin
5 Mayıs 2015 15:39 ×

micromax canvas ı indirdim bilgisayara şimdi telefonumu nasıl 2.5 gb yükeltebilirim açıklayıcı bir bilgi paylaşırsanız yanlış yapmak istemiyorum bu konuların çok acemisiyim

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
13 Mayıs 2015 15:59 ×

Hauirli gunler.anlatildigi gibi 2.5 gb yaptim.daha sonra recoveryden 4.2 kurdum.ama mobil security hep hata veriuor.birde v12. V14 nasil yapcaz

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2015 01:18 ×

micromax canvas yukledim 3g yok internete baglanamıyor apn ekranı gelmiyor 4.2 yuklemeyin boşa zaman

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2015 01:21 ×

4.4.2 yide yuklemiştim ondada sebeke hatası veriyor surekli resetleyerek yada ucak moduna giriyordum tekrar aktıf ediyordum sebeke geliyordu sıkıldım sebeke hatasından kendi sitesindekini yukleyecegim tekrar hafıza kısıtlı ama sorun yok en azından ne yapalım....

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2015 01:27 ×

4.4.2 yide yuklemiştim ondada sebeke hatası veriyor surekli resetleyerek yada ucak moduna giriyordum tekrar aktıf ediyordum sebeke geliyordu sıkıldım sebeke hatasından kendi sitesindekini yukleyecegim tekrar hafıza kısıtlı ama sorun yok en azından ne yapalım....

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2015 01:27 ×

micromax canvas yukledim 3g yok internete baglanamıyor apn ekranı gelmiyor 4.2 yuklemeyin boşa zaman

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
4 Haziran 2015 07:38 ×

Ersin dağbaşı'nın verdiği tanımı uygulamıştım, ve işe yaramıştı uzun süre micromax kullandım. Fakat Facebook uygulamasında video izlemeye çalışınca ana ekrana atıyordu ve bi türlü çözemeyince, Rıdvan bey'in orjinalden hazırladığı 4.2 rom u yükledim. O da orjinal gibi hiçbir sıkıntı yok. ancak NVRAM hatası veriyor ve telefon rootlanmıyorki çözelim. ancak bu hatalı halinde wifi bağlantısı yapıyor çok bi sorun yaşatmıyor. Tavsiye ederim. 3g internette zaten hata vermiyor.

Yanıtla
avatar
Eyüp Akg
admin
4 Haziran 2015 07:52 ×

Arkadaşlar zen'i satıp iq aldım. iq çok güzel fakat burdan Rıdvan beye tekrar sesleniyorum. ORJİNAL ROMU DÜZENLEYİP 2.5 GB ALAN YAPSANIZ BU ZEN KULLANICILARINI DAHA DA MADUR ETMESENİZ OLMAZ MI???
Yazılım desteğini arttırın general mobile kullanıcıları yanında ezdirmeyin kendi kullanıcılarınızı.... Hem İQ Hem ZEN için..

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
12 Temmuz 2015 02:54 ×

bunu yaptıktan sonra istediğiniz romu yükleyin 2.3 ila 2.4 gb arasında bellek kalıyor size süper :D

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
14 Temmuz 2015 05:55 ×

Rıdvan Bey bu işlemi yapmak garantiyi bozar mı ?

Yanıtla
avatar
31 Temmuz 2015 07:25 ×

Merhaba,ben canvas romu kurdum,kurunca imei ler gitmişti ve mobil veri çalışmıyordu,sonra mobileuncle indirdim ve bu linktekileri yaptım https://www.youtube.com/watch?v=4gRAlf--D8E sonra hem imeileri elde ettim hem de mobil veri geri geldi zaten.(Küçük bir detay vidyoda imei 1 için 17 rakalmlı olan seçiliyor eğer imei 2 için aynısını yaparsanız 1'in üzerine yazıyor imei 2yi,17 rakamlı olan değil de 10 ola var imei 2 için onu seçmek lazım,ne demek istediğim vidyoyu izledikten sonra anlayabilirsiniz.

Yanıtla
avatar
31 Temmuz 2015 07:25 ×

Merhaba,ben canvas romu kurdum,kurunca imei ler gitmişti ve mobil veri çalışmıyordu,sonra mobileuncle indirdim ve bu linktekileri yaptım https://www.youtube.com/watch?v=4gRAlf--D8E sonra hem imeileri elde ettim hem de mobil veri geri geldi zaten.(Küçük bir detay vidyoda imei 1 için 17 rakalmlı olan seçiliyor eğer imei 2 için aynısını yaparsanız 1'in üzerine yazıyor imei 2yi,17 rakamlı olan değil de 10 ola var imei 2 için onu seçmek lazım,ne demek istediğim vidyoyu izledikten sonra anlayabilirsiniz.

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
26 Ağustos 2015 10:28 ×

Sp flash winrar dosyasının icinde video da goruldugu gibi mtkusball.rar dosyası bulunmamaktadır.Bu spflashı video nun altındaki linkten indirmeme ragmen video da olan sey neden benim indirdigim dosyada yok .

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
30 Ağustos 2015 14:05 ×

merhaba, imeide ben de hata aldim. imei icin canvas sart mi

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
13 Eylül 2015 11:14 ×

Rıdvan Bey elinize emeğinize sağlık... Paylaşım için çok teşekkürler... 400 TL ye aldığım zen şimdi 1000 Liralık iş yapacak :))

Yanıtla
avatar
3 Kasım 2015 13:23 ×

bende piranha zen var , telefon durukken bozuldu flash sürekli yanıyor ve telefon sürekli kapanıp açılmadan tekrar kapanıyor anlamadım ne oldu?

Yanıtla
avatar
17 Kasım 2015 13:13 ×

Mühendislik moduna girin telefona format atın düzeliyor.

Yanıtla
avatar
peyderpey
admin
14 Aralık 2015 04:06 ×

Allah belasını versin bu modeli piyasaya sürenin. Çok mağdur oldum :(

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
21 Aralık 2015 07:30 ×

Hocam telefon kapsndi ve bidaha acilmiyo sarja takiyom isisgi yanmiyo pcye takiom flashtool algilamio ne yapmam lazim?

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
21 Aralık 2015 07:31 ×

Hocam telefon kapsndi ve bidaha acilmiyo sarja takiyom isisgi yanmiyo pcye takiom flashtool algilamio ne yapmam lazim?

Yanıtla
avatar
Sefa yavçin
admin
24 Aralık 2015 01:46 ×

hocam telefonum ekranı çatladı kendım ekran aldım ve taktım sorunsuz çalışıyor ama bı sorun ortaya cıktı. arama aptıgımda ekran kararıyor ve tekrar açılmıyor. servıse sordum fabrıka ayarlarına cevırın olmazsa yazılım atın dedıler. orjınal 4.2 yı atsam olur sorun cozulur mu ? gecen sefer atmaya calıstım telefon acılmıadı garantiye gonderdım

Yanıtla
avatar
cemal
admin
26 Aralık 2015 08:37 ×

lutfen yadımmm telefona virus bulastı cıkmıyo yazılım haline geldi napabilirim.

Yanıtla
avatar
cemal
admin
26 Aralık 2015 08:38 ×

yardımmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!

Yanıtla
avatar
Adsız
admin
19 Şubat 2016 03:23 ×

Iyi gunler , ben cok ugrasmistim daha once , win 10 var bilgisayarda , win 7 olan bi bilgisayardan yuklemistim , bu sefer flash programinin 5 versiyonuyla , hem room u yeniden kurdum hemde kullanim alanine 3 gb yaptim , butun islemler 10 dk surdu . ancak soyle bi sorunum var , telefonun hafizasi hasarli ikazi veriyor , hem sd kart icin hemde telefon icin . kaydetme alanine secme menusu yok , sadece sd kart secenegi var ...cektigim fotolari bazen gostermiyor , sd cart I gormuyor ... kartta problem vardir diye yeni aldim ama yine ayni problem ,,, yorumlarinizi bekliyorum

Yanıtla
avatar
LOAN COMPANY
admin
12 Mart 2016 00:55 ×

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis

--
ASO SAVINGS LOAN LENDING PLC.





Yanıtla
avatar
LOAN COMPANY
admin
12 Mart 2016 00:55 ×

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis

--
ASO SAVINGS LOAN LENDING PLC.





Yanıtla
avatar
13 Nisan 2016 09:00 ×

Root u attim yardim edin. 1 TNE EKRAN VAR anasayfada

Yanıtla
avatar
Beyaz Medya
admin
19 Mayıs 2016 12:29 ×

İnternet gerekiyomu bunu ypmak icin?

Yanıtla
avatar