Bilgisayar Görmüyor - T&D

Akış

19 Eylül 2014 Cuma

Bilgisayar Görmüyor

Güncelleme Programına Bağlanmak İçin Lütfen Yazıyı Sonuna kadar Okuyunuz

Açıklama: Piranha Navigasyon cihazlarında 3 ayrı harita yazılımı ve harita kullanılmıştır. Onu harita yazılımının güncelleme programı farklıdır Bu nedenle. Uyumlu olmayan program bilinmeyen aygıt, tanınmayan aygıt gibi hatalarla karşılaşırsınız kullanırsanız.

Önemli: Öncelikle navigasyon cihazınızı USB kablo ile bilgisayara bağladığınızda USB yığın depolama moduna almalısınız.

Cihazda Yığın Depolama Modu Nasıl Seçilir Yığın Depolama Modunda Olduğu Nasıl Anlaşılır?

Navigasyon cihazını USB kablo ile bilgisayara bağladığınızda navigasyon cihazının ekranına 2 seçenek miktarda gelir;

1. Şarj modu (batarya sembolü olan),
2. USB yığın depolama modu (hardisk sembolü) olan,

USB yığın depolama modu seçeneğine dokunun, bilgisayarıma girin, cihazın dahili hafızasını çıkarılabilir disk olarak göreceksiniz, çıkarılabilir diskin içinde harita dosyaları mevcuttur bu dosyaları kesinlikle silmeyin. Çıkarılabilir disk olarak göremiyorsanız cihaz USB yığın depolama modunda değildir.Cihazın dahili hafızasını

Infiniti, kendine sınıf yaratıyor, Vista, Astoria-Austria Trend ve noTraffic modellerinde farklıdır ait bir Yukardaki durum. Bu modellerde USB yığın depolama modunu açmak için;

Ana menüden Ayarlar>USB yığın depolama seçeneğini seçin, sağ üst köşede bulunan Kayıt (disket sembolü) ikonuna basın, cihaz kapanıp tekrar açılabilir endişelenmeyin.

Bu işlemden sonra cihazınızı USB kablo ile bilgisayara bağlayın, bilgisayarıma girin, cihazın dahili hafızasını çıkarılabilir disk olarak göreceksiniz, çıkarılabilir diskin içinde harita dosyaları mevcuttur bu dosyaları kesinlikle silmeyin. Çıkarılabilir disk olarak göremiyorsanız cihaz USB yığın depolama modunda değildir.Cihazın dahili hafızasını

Çıkarılabilir disk olarak göremiyorsanız aşağıdaki adımları deneyin.Yukarıdaki işlemelere rağmen bilgisayarıma girdiğinizde dahili hafızayı

1. Farklı bir USB kablo ile bağlantı yapın işlemleri tekrar deneyin, sorun devam ederse 2. Adıma geçin,
2. Bilgisayarın farklı bir USB 2.0 girişini kullanarak işlemleri tekrar deneyin, sorun devam ederse 3. Adıma geçin,
3. Aygıt yöneticisinden sürücüleri otomatik olarak yüklemeyi deneyin, çıkarılabilir disk olarak göremiyorsanız;bu işlemlerden sonra dahili hafızayı

bir. Cihazın USB girişinde sorun olabilir,
b. Cihazda donanımsal bir arıza olabilir.

Gerekecektir da cihazınızı durumda. Onu iki teknik servise göndermeniz Garantisi bitmiş bir cihaz İMKB dışardan yaptırmak isterseniz bu bilgiyi lütfen yaptırtacağınız kişiye iletin.

Cihazınızda kullanılan harita yazılımının hangisi olduğunu nasıl anlarsınız?

Harita yukarıda yer alan resimdeki gibiyse aşağıdaki adımları takip edin menüsü Cihazınızın.

P100-P303.....P280.P350...P387 arası seriye sahip bir cihaz kullanıyorsanız navigasyon cihazınızda iGO harita yazılımı kullanılmıştır. Cihazınızı güncellemek için NaviextrasToolbox programını kullanmanız gerekecektir. Diğer programlar cihazınızı tanımaz.

P385 ve üstü serisine Infiniti sahip ve kendine ait bir sınıf yaratıyor cihazlarda Piranha harita yazılımı Navteq harita kullanıldığından PiranhaExtra programını kullanmanız gerekmektedir. Bu serilere sahip cihazınız varsa PiranhaExtra programı kullanım ve gerekli bilgilendirme sayfasına girin.

NaviextrasToolbox kullanımı ve gerekli bilgilendirme için burayı tıklayın.

Harita yukarıda yer alan resimdeki gibiyse aşağıdaki adımları takip edin menüsü Cihazınızın.

P392-P399 arası seriye sahip bir cihaz kullanıyorsanız navigasyon cihazınızda Piranha harita yazılımı Navteq harita kullanılmıştır. Cihazınızı güncellemek için PiranhaExtra programını kullanmanız gerekecektir. Diğer programlar cihazınızı tanımaz.

PiranhaExtra kullanımı ve gerekli bilgilendirme için burayı tıklayın.

Harita yukarıda yer alan resimdeki gibiyse aşağıdaki adımları takip edin menüsü Cihazınızın.

noTraffic modeli bir cihaz kullanıyorsanız navigasyon cihazınızda Sygic harita yazılımı InfoTech harita kullanılmıştır. Cihazınızı güncellemek için Sygic Asistan programını kullanmanız gerekecektir. Diğer programlar cihazınızı tanımaz.

Sygic Asistan kullanımı ve gerekli bilgilendirme için burayı tıklayın.

Değil: Yukarıdaki bilgiler tüm navigasyon cihazları geçerlidir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder